Vision
Vision
To cultivate future leaders who sustainably shape ASEAN businesses.
Mission
To equip future leaders with cutting-edge business insights and technologies for sustainable and effective management in dynamic environments across Thailand, ASEAN, and beyond.
…
Strategic goals
1. Attain recognition as a leading regional business school, becoming the top choice among Thai and ASEAN students, with a focus on innovative and sustainable business education.
2. Develop and implement an integrated learning platform, utilizing a blended format to cater to the diverse needs of all generations, with a particular emphasis on sustainable business practices.
3. Maintain a stable and sustainable financial and investment portfolio by implementing strategic financial management practices that align with the long-term financial needs of the business school.
4. Cultivate a global mindset and modern global citizenship skills across all personnel through targeted programs and initiatives.
5. Cultivate a happy and diverse workforce by implementing policies and creating an environment that fosters inclusion and equity.
…
TBS 4 pillars
These following “Four Forward” pillars serve as essential elements to drive the organization forward.
1. International Forward
2. Collaboration Forward
3. Financial Forward
4. Happiness Forward
…
คณะพาณิชย์ฯ ม.ธรรมศาสตร์ ขอแสดงความยินดีกับนักศึกษาที่คว้า 3 รางวัล จากผลงาน NAMA Coffee: เครื่องดื่มกาแฟทางเลือกปราศจากคาเฟอีน ผลิตจากเมล็ดอินทผลัมเหลือทิ้ง ข้าวบาร์เลย์ และผักโขม
พิธีพระราชทานปริญญาบัตร ประจำปีการศึกษา 2565-2566 วันที่ 1-2 กุมภาพันธ์ 2568 ณ มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ ศูนย์รังสิต . คณะพาณิชยศาสตร์และการบัญชี